Hakkımızda

HAKKIMIZDA

Biz Kimiz?

Merhaba,bu bizi tanıtacak bir yazı olması gerekiyor sanırım.
  Önce neden blog açmaya karar verdiğimizi anlatmaya çalışayım o halde :

Haziran ayında bookstagram ortamıyla yeni karşılaşmamızın üzerine " bir bookstagram " açmaya karar verdik ve hemmen faaliyete geçtik.Faaliyete geçmemizin üzerine doğru bir karar verdiğimizi anlamamız geç olmadı.Ancak elbette ki bir pişmanlık hissettik."Keşke çok daha önce açsaydık."cümlesi dudaklarımızdan çıkmıştı hatırladığıma göre.Hatırladığıma göre diyorum çünkü sizin de fark ettiğiniz gibi yaklaşık 3-4 aylık bir süreç bizim bookstagram ortamındaki varlığımız.Umarız  3-4 yıllık diyebileceğimiz zamanlara da rastlarız.
Yani diyeceğimiz ki o ki bookstagramda geçirdiğimiz zaman bize öyle iyi öyle yararlı geldi ki , başkalarına sevdiğimiz şeylerden bahsetmek,onların da sevmesi , sevmese bile denemesi bizi öyle mutlu etti ki  bu yaptıklarımızı , bizi mutlu eden bu uğraşı "Daha fazla kişiye nasıl ulaştırabiliriz?"sorusu bizim başka bir soru daha sormamıza neden oldu : " Bir blog açalım mı?" 
Şuanki cümleleri okuduğunuzdan da anladığınız üzere cevabımız evet oldu ve umarım amacımıza ulaşmamızı sağlayacak bir "evet"olur.Şunu da belirtelim ki : Yaptığımız yorumlar , bookstagram hesabımızdan önce burada yer alacak ve burada yer alan çoğu sohbet,makale veya eleştiri yazıları bookstagram hesabımızda bulunmayacak.
                                                     
          
Kendimizi kısa yolla anlatmaya kalkışırsak:
Bu hayatta katı kurallara sahip ve oldukça eğlenceden uzak yetişkinlerin arasında ergenliğin getirdiği mantık yoksunluğu sayesinde Bakırköy'ün favori istek listesi haline gelmiş, okuduğu her cümleyi diğerine aktarıp birbirlerini başta Halide Edip olmak üzere birçok yazardan haberdar etmiş(ve biraz soğutmuş) , okulu seven ama her bir şey için sınava girmeyi mantıksız bulan ve henüz gelecekte sadece ne olamayacakları için uzun bir liste yapmış olan 2 çömez liseli.
                                                           diyebiliriz.

Uzun uzadıya anlatmaya kalkışırsak sanırım maddeler halinde yazmalıyız.

Aysima : 
  • Anime karakterleri , karikatürler , çizgi roman taslakları ve karakalem çizmeye bayılırım.
  • Hediye vermeyi,hediye almayı çok severim.
  • İngilizceye olan tutkumu gelecekte geliştirmeyi düşünüyorum.
  • Okul zamanı test kitaplarına , yaz ayları ve boş zamanlarımda romanlara aşığım.
  • Karanlıktan,uzaydan ve belirsizlikten korkuyorum.
  • Gelecek hedefim doktor olmak ancak çocuk doktoru olmakta tereddüt yaşıyorum.
  • 2 kız kardeşe sahibim ve çocukları çok seviyorum.
  • Okuduğum kitaplarda hayalimde canlanan olayları ve karakterleri kağıda dökmeyi çok severim.
  • 17 Temmuz 2003 'te doğdum. → Hediye almak isteyenlere duyurulur.
  • İnsanları mutlu etmek için elimden gelenin en iyisini yaparım.
  • Uzaylıların var olduğuna tüm kalbimle inanıyorum
  • Dram kitapları başlıca sevdiğim kitap türü olmasının yanında korku ve cinayet dışında her türü okuyabilirim.
    Deniz :
  •   Kendimi diğer insanlardan ayrı tutan çok bir özelliğim yok, spor alanında vücudumun işlevsiz olması da beni bir dönem çok istediğim voleyboldan soğuttu. 
  •  Tahmin edildiği gibi kitap okumayı severim ama en sevdiğim kitap olayları iyi ve kötü ilişkisini en iyi anlatan cinayet romanlarıdır.
  • Dinlediğim müziklerin çoğu bir başkasından öneri müzikler, çoğu müziğin melodisini bilirim ama isimleri bilmediğimden bu konuda da cahilim.
  •  Müzik dinlerken kurgu yaparım ve hatta Anonim ve Ğanonim adında 2 taslağım var kafamda. Yazı ve üslubuma güvensem çoktan yazıya geçirmiştim. 
  •  Kitaplarımda (yani aklındaki yaklaşık 20 taslakta) ana karaktere Deniz ismini vermek istiyorum çünkü Deniz ismi her şeyden önce bir direnişin ve adaletin ismi. Ayrıca kişiye Deniz ismini verdiğimde kurgumu canlandırma sırasında yerine kendimi koyabiliyorum.
  •  Birkaç deneme girişimimde beni hapse attırabilecek kapasitede eserler (!) ortaya koydum ve bunları yırtıp atmak zorunda kaldım.
  •  7. sınıfta bir yazı etkinliğine katıldım ve yazımın başlığı değiştirildi. Neden bilmiyorum ama sanki benim ismimi benden çalmışlar gibi hissetmiş ve 1 yıl boyunca depresif bir ruh haline bürünmüştüm. Yazım şu an elimde değil ve kitaptaki en uzun yazı olduğu için kimse okumuyor.
  •  Kendimi bildim bileli sınıfın en kısa insanıyım ve yumurta tadından nefret ederim. Bu yüzden uzun bir zaman teyzem bana kısa kalacağımı söyledi ve 1.50'ye ulaşana kadar cücelik ihtimalimin olup olmadığını birçok defa araştırdım. 
  • Kendimle dalga geçebilen bir insanım ve insanların da bir yere kadar benimle dalga geçebilmesine bir şey demem fakat bu durum ego tatmin etme seviyesine geldiğinde o insan ile olan tüm iletişimimi kesme isteğim ile başa çıkmak zorunda kalırım. 
  •  Her şeyden önce ben sıradan bir insanım ve her yerde beyan ettiğim gibi iyi bir gelecek istiyorum. Bunun elimden alındığını her düşündüğümde dünyadan biraz daha nefret ediyorum ama ergenliktir değil mi? Yoksa hangi insan kendi çıkarları için her şeyde hakimiyet kurmaya çalışarak kendi sonunu hazırlayan türünden nefret eder?(!)

İşte biz buyuz.10 maddeyi elinden geldiğince kısa tutmaya çalışan Aysima ve 10 maddeyi öykü yazar gibi yazan Deniz.




        Bookstagram ortamında hiçbir fikrimizin bulunmamasından dolayı yaşadığımız cahillik "Merhaba" biz geldik yazısı yazmamıza engel olmuştu.
     Bari Blog'umuza yazalım : 


"Merhaba biz geldik."
                                                             -Deniz&Aysima-
                                                            

Yorumlar