Hava Uyanıyor - Kitap yorumu


Hava Uyanıyor|#kitapyorumu •


#aysimayorumluyor •
"Vhalla önce bir kolunu ve sonra diğerini giydi ve iki eliyle ceketi düzeltti.Aynaya baktığında ona bakan yeni bir kişiydi.Savaş yaraları,ölü arkadaşları ve ellerinde kan olan bir büyücü aynadan ona bakıyordu." Vhalla,kütüphanede çalışan bir çıraktır.Kitapları öylesine seviyordur ki ustası onu sık sık azarlamak durumda kalıyordur.Çalışmayı bırakıp kitap okumaya dalarsa doğal bir durum aslında. Bulundukları imparatorlukta iki prens vardır.Savaşlar sürüyordur,kaledeki büyücüler,savaşta askerler,kütüphanedeki çıraklar, rüzgargüdücü, Sareem,fırtına,hortum,hava,bukle,prens,bahçe,hayalet,uyanış!...Huh..! Küçük bir ara vermeliyim konuya çünkü öylesine heyecanlanıyorum ki anlatırken...Her şey birbirine karışıyor! ....... Tamam daha iyiyim!Her şey yağmurlu bir gecede başlıyor aslında,bir prensin cepheden yaralı olarak getirildiği o gecede , Vhalla'nın o prensi Gönülçelen Prens sandığı o gecede.Vhalla prensi iyileştirmek için kitaplardan edindiği tüm bilgileri bir kağıda yazarken farkına varmadan bir şey yapıyor.Bu yaptığı şey sabaha doğru bayıltılarak kaçırılmasına neden oluyor.Ve tüm olaylar bundan sonra başlıyor. Aşırı merakımdan dolayı seri kitaplarının ikincisi çıkmadan birincisini okumazdım aslında.Ama konusuna dayanamadığım için yaptım bir cahillik.Konusu 1.kitap için harika bir yerde kesilmişti.Umarım yazar tez zamanda üzerine düşeni yapar ve onlarca kitaplık bir seri olsa dahi bu kestiği hikayeyi tamamlar.Ben de şimdi üzerime düşeni yapıyorum tırnaklarım ağzımda çıkacak ikinci kitabı heyecanla bekliyorum. Puanım:Kesinlikle 🏻(5/5)
‼️Kamu stopu‼️: Serinin ikinci kitabı çıkmadan birinci kitabını okumayınız.

Yorumlar