Şahane Hatalar|kitap yorumu










Isim:Şahane Hatalar
Yazar:Heather McELHATTON
Yayınevi:April Yayıncılık
Tür:Roman
Sayfa sayısı:640
Puanım:3/5
Tanıtım bülteni:
Bu kitabı okumaya normal bir kitap gibi birinci sayfadan başlayın. İlk bölümün sonunda, önünüze bir yol ayrımı çıkacak. Kararınızı verin ve ilgili bölüme gidin. Her bölümün sonunda seçimlerinizle kaderinizi kontrol etmeye devam edeceksiniz. Kitabı okurken bazen hiç beklemediğiniz bir yere ulaşacak, bazen de kendinizi daha önce olduğunuz yerde bulacaksınız. Hayatın size neler hazırladığını asla bilemezsiniz. Ama bunu biliyorsunuz, iyilikler her zaman ödüllendirilmiyor ve bazen hatalı kararlar, şahane olayların başlangıcı olabiliyor. Her yolculuğun sonunda başa dönüp tekrar başlayın, unutmayın, herkes ikinci bir şansı hak eder. Yuzlerce farklı hayat sizi bekliyor. İyi şanslar.
Yorumum:Uzun bir aradan sonra yorum girmenin zor olduğunu şimdi fark ettim. Bu süreçte bunlara sebep olan okuluma buradan selam yollayarak yorumuma geçmek istiyorum. Bu kitap Toz'u tavsiye eden arkadaşım tarafından tavsiye edilmişti ve ben de hediye olarak bana gelmesini sağladım. Öncelikle bu kitabı okuyalı çok zaman olmasına karşın bir türlü bu kitaba uyan bir fotoğraf bulamadığım için kitabı 3 tema ertelemek zorunda kaldığımı söylemeliyim. Kitap güzel. Kendi hayatını seçerken karşına çıkan zorluklar sizi kanser ediyor hatta. Fakat içinde çirkin gerçekler de var. Kendi yolumu her seçişimde bir uyuşturucu bağımlısı oldum ya da tecavüz gördüm veya her ikisi de. Nereye gidersem gideyim şartlar daha da ağırlaştı ve bu durumdan kurtulamadım. Ve her ölüşümde yeni bir hayat kazandım. Felaketlerle dolu yeni bir hayat... 3 puan vermemin sebebini inanın bilmiyorum çünkü bu kitap diğer kitaplarda hissetmediğim bir rahatsızlığa sebep oldu ve ben kitaptaki her hayatımda ölümümü bekleyerek seçim yaptım. Dünya da böyle değil mi zaten? Ister başarılı bir iş adamının karısı olup çocuklarınla ilgilen ister sana tecavüz eden adamı kör edip otobüsle beraber şarampole yuvarlan... Öleceksin... Sadece ölecek ve hayatının aslında ne kadar kıymetsiz olduğunu anlayacaksın. Bazen bazı insanlar dünyayı sarsacak şeyler yapar değil mi? Teleskobun icadı veya artık öldü diye bilinen bir ülkeyi kurtarmak gibi... Ben hiçbir hikayemde bu fırsatı bulamadım. Sanırım gerçek hayatta da bu böyle olacak ve gitgide kötüleşen bu dünyada sadece öleceğim sayfayı bekleyerek okuyacağım kitabı. Sanırım tek gerçek bu ve bu kitap bunu anlatıyor. Puanımı değiştiriyorum. Kitaba puanım 1 çünkü dünyanın geleceği hakkındaki spoilerları yüzünden her şey anlamsız kaldı.
Parmaklarınızın öleceğiniz sayfada en baştaki hatanızın önemine vurgu yapan cümleye değip o cümleyi yok etmesi dileğiyle...
🎶Kader diye bir şey vardır ve sizin seçimlerinizle değişir...
🎶Kendi maceranı kendin yarat!
🎶Tek başlangıç yüzlerce farklı son.
🎶Herkes sağlıklı ve sağlam. Burada hastalık yok, yara ve kırık kemik yok. Huysuzluk da yok. Ne de olsa, burası cenmet.
🎶Daha bir dakika önce kahkaha atıyordunuz.
🎶Şahane bir hayattı.
-Deniz

Yorumlar